top of page

Salo Kommunikasjon er boutiquebyrået som gir deg alt av kommunikasjonstjenester – på ett sted.

Vi blir som en ekstra kollega når vi bistår din bedrift på områder som strategisk og operativ PR og kommunikasjon, design- og tekstproduksjon.

PR-byrået Salo Kommunikasjon jobber mot Oslo og Trondheim. Vi bistår noen av verdens største merkevarer med PR & kommunikasjon, design og tekstproduksjon i Norge. Vi lever for tilfredse kunder, og leverer med perfeksjon. 

 

På tross av at vi er små, er Salo Kommunikasjon et fullservice kommunikasjonsbyrå. Dette gjør det oversiktlig og enkelt for våre kunder, siden vi kan – om ønskelig – fungere som en totalleverandør av kommunikasjonstjenester.

 

Salo Kommunikasjon tilbyr en buffé av merkevarerådgivning, PR-strategi og -gjennomføring, mediehåndtering, grafisk design, tekstproduksjon, redaksjonell produksjon og publisering til våre kunder. Som vår kunde velger du selv om du vil

gå fra buffeen med mye eller lite på tallerkenen.

Vår plattform – uavhengig av om vi hjelper med strategisk kommunikasjonsplanlegging, visuell profil, medierådgivning, tekstproduksjon, annonsedesign, eller noe annet – er "mål", "situasjon" og "troverdighet". Slik definerer vi HVA, HVEM & HVORDAN.


HVA

Mål, situasjon og troverdighet er grunnlaget for å finne ut hva du bør kommunisere. Målet vil ofte være å befeste eller endre målgruppens oppfatning av hvem du er, og/eller utløse enkelte handlinger. Er du en kommersiell virksomhet vil målet til syvende og sist være at kommunikasjonsaktiviteten skal bidra positivt til bunnlinjen – på kort eller lang sikt.  


HVEM

Som regel vil du ha en formening om hvem du ønsker å kommunisere med – både internt og/eller eksternt. Vi hjelper deg med å se om du har pekt ut riktig(e) målgruppe(r), eller om de(n) bør justeres, eventuelt suppleres med flere målgrupper.

HVORDAN

Når du vet hva du bør si, og hvem du vil nå, er spørsmålet hvordan. Vi hjelper deg med å identifisere meningsinnholdet og budskapene som konkretiserer hva du vil si. Videre ser vi i hvilken sammenheng, og i hvilke(n) kanal(er) dette bør kommuniseres – og på hvilken måte. 

Ole Asbjørn Winther

PR-strategist

Ole har snart 20 års erfaring med alle former for kommunikasjon. Han har utviklet PR-strategier – og jobbet med gjennomføring av disse – for en lang rekke merkevarer og selskaper. Han startet Salo Kommunikasjon i 2006, de første årene som leverandør av PR-tjenester til Burson-Marsteller. Han vant der den norske PR-bransjens pris for beste produktprofilerings-kampanje.

Linn Onarheim Winther

Creative Director

Vår plattform

Mål, situasjon og troverdighet 

er grunnlaget for å finne ut

hva & hvordan & med hvem

du bør kommunisere.

Merkevarer
vi har bistått
i Norge

SB12

Linicin

Reitangruppen

Reitan Servicehandel

Nalox

Zyx

Novaluzid

Consafe Logistics

Inotyol

TIGERSTADEN

Bekken & Strøm

Coca-Cola Europacific Partners

Coca-Cola Norge

McDonald's Norge

Dymista

Viagra

Viatris

NorgesGruppen

Great Place To Work

HVRMNNSN

Recrea Forte

VorteFri

bottom of page